2009. április 4., szombat

JÁTÉK, JÁTÉK, JÁTÉK ISMÉT;)

Szildánál is játék van hamarosan blogszülinapot ünnepel pontosan 10.-én!

mesélni kéne egy emlékezetes szülcsinapról....
hm.....


hát az egyik olyan volt pontosan a 18. h a páromtól aznap vett nekem 18 szál kék rózsát aputól is ennyit kaptam pirosból;)
és mellette másnap indultunk nyaralni egyet bécsbe, életemben akkor jártam először külföldön, nagyon élveztem a szerpentineket és az egész tájat;)

képek vannak a blogomban lentebb a kacsás és a társai, ezek akkori emlékek;)

a következő is emlékezetes nagyon akkor pedig egerbe vitt el, és szintén kék rózsával lepett meg, akárcsak a ballagásomon, de yoo nosztalgia, azóta sem kaptam kék rózsát:D:D:DD:D:D
nade ugye ami késik nem múlik:D:D:D

na nekem ilyne élményeim vannak;)

játszatok Ti is:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök hogy velem játszol. Lassan de gyüleketnek a jelentkezők:D

Nyár